WHAT SHE DOES / Cristina Maldonado (MEX)
Tactile VJing, živá manipulace scén amerického krimi thrilleru Experiment in Terror. Live sound: Federsel (Tomáš Procházka)
délka představení: 60 min
jazykově bezbariérové
live sound: Tomáš Procházka
performance: Cristina Maldonado
pohybový design: Věra Ondrašíková
produkce: Jedefrau.org
performance: Cristina Maldonado
pohybový design: Věra Ondrašíková
produkce: Jedefrau.org
Sledování filmu nás většinou staví do vnímavé, ale pasivní role: sledujeme příběh a jsme mu otevřeni, ale naše pocity, reakce
a interpretace děj filmu nemohou v žádném případě ovlivnit.
What She Does je reinterpretací thrilleru ze 60. let.
Využívá živé fyzické vstupy k narušení a poškození kompozice ve scénách, kde ženy čelí nebezpečí, psychické manipulaci, sadismu, nátlaku a únosům. Umělkyně reaguje na tyto situace intuitivně a zkouší, co může a nemůže udělat, aby je ovlivnila; zabývá se vlastním strachem, vlastní potřebou ničit zlo a potřebou identifikovat se se situací.
Cristina Maldonado
umělkyně, jejíž tvorba vychází z fyzického pohybu, který se zajímavým způsobem promítá do jejích vizuálních a konceptuálních experimentů s videem, zvukem, koláží a performancí. Sjednocuje experimentální divadlo, tanec, interaktivní umění, nová a stará média, jejími tématy jsou tělo, komunikace a intimita. Vytváří experimentální konstrukce, které spojují objekty, videa i živé jednání. Pracuje sama, nebo ve spolupráci s umělci z různých oborů. Vystupovala v Mexiku, ve východní Evropě, v New Yorku a v Montrealu. Od roku 2003 realizovala řadu divadelních projektů v České republice.
Tomáš Procházka
Tomáš Procházka aka Federsel je hudebník, improvizátor, zvukový umělec, divadelník a performer. Člen divadelního uskupení Buchty a loutky a Handa Gote Research&Development a hudebních projektů B4, Gurun Gurun, Radio Royal, Federsel&Mäkelä, Uranus, Wabi Experience. Coby Federsel vystupuje i sólově. Pracuje s terénními nahrávkami, mediální archeologií, elektrickými a akustickými nástroji i čistě elektronickými systémy, založenými většinou na analogové elektronice. V sólové tvorbě využívá zvukových interferencí, zpětné vazby, elektromagnetického rušení a parazitních zvuků. Vystupuje i se svou verzí no input mixing boardu.
V divadle se dlouhodobě věnuje výzkumné práci na poli post-spektakulárního, antimimetického divadla a integraci vědy
a techniky do scénického umění. Působí také jako občasný publicista (Svět a divadlo, A2, HIS Voice). Spolu s Petrem Ferencem připravuje koncertní sérii Wakushoppu.
Na svém blogu Endemit Archives se pokouší mapovat lokální neviditelnou scénu, antihudební aktivity a strictly-home-recording audio.
a interpretace děj filmu nemohou v žádném případě ovlivnit.
What She Does je reinterpretací thrilleru ze 60. let.
Využívá živé fyzické vstupy k narušení a poškození kompozice ve scénách, kde ženy čelí nebezpečí, psychické manipulaci, sadismu, nátlaku a únosům. Umělkyně reaguje na tyto situace intuitivně a zkouší, co může a nemůže udělat, aby je ovlivnila; zabývá se vlastním strachem, vlastní potřebou ničit zlo a potřebou identifikovat se se situací.
Cristina Maldonado
umělkyně, jejíž tvorba vychází z fyzického pohybu, který se zajímavým způsobem promítá do jejích vizuálních a konceptuálních experimentů s videem, zvukem, koláží a performancí. Sjednocuje experimentální divadlo, tanec, interaktivní umění, nová a stará média, jejími tématy jsou tělo, komunikace a intimita. Vytváří experimentální konstrukce, které spojují objekty, videa i živé jednání. Pracuje sama, nebo ve spolupráci s umělci z různých oborů. Vystupovala v Mexiku, ve východní Evropě, v New Yorku a v Montrealu. Od roku 2003 realizovala řadu divadelních projektů v České republice.
Tomáš Procházka
Tomáš Procházka aka Federsel je hudebník, improvizátor, zvukový umělec, divadelník a performer. Člen divadelního uskupení Buchty a loutky a Handa Gote Research&Development a hudebních projektů B4, Gurun Gurun, Radio Royal, Federsel&Mäkelä, Uranus, Wabi Experience. Coby Federsel vystupuje i sólově. Pracuje s terénními nahrávkami, mediální archeologií, elektrickými a akustickými nástroji i čistě elektronickými systémy, založenými většinou na analogové elektronice. V sólové tvorbě využívá zvukových interferencí, zpětné vazby, elektromagnetického rušení a parazitních zvuků. Vystupuje i se svou verzí no input mixing boardu.
V divadle se dlouhodobě věnuje výzkumné práci na poli post-spektakulárního, antimimetického divadla a integraci vědy
a techniky do scénického umění. Působí také jako občasný publicista (Svět a divadlo, A2, HIS Voice). Spolu s Petrem Ferencem připravuje koncertní sérii Wakushoppu.
Na svém blogu Endemit Archives se pokouší mapovat lokální neviditelnou scénu, antihudební aktivity a strictly-home-recording audio.
Podpora: The Stage Creators Grant 2012-2014 udělovaný Národním fondem pro kulturu a umění (FONCA).
Činnost Jedefrau.org podporuje Ministerstvo kultury a hlavní město Praha.
Činnost Jedefrau.org podporuje Ministerstvo kultury a hlavní město Praha.