STICKER / Jan Bárta, Halka Třešňáková & Milou Veling (NL)
Česká verze s anglickými titulky
délka představení: 60 min
pohybové divadlo
hrají: Halka Třešňáková, Jan Bárta
hudba/text: David Hlaváč, Ganz Egal
idea: Halka Třešňáková, Jan Bárta
produkce: Markéta Černá
režijní spolupráce, scéna: Milou Veling
světla: František Fabián
vizuál: Michaela Klakurková
hudba/text: David Hlaváč, Ganz Egal
idea: Halka Třešňáková, Jan Bárta
produkce: Markéta Černá
režijní spolupráce, scéna: Milou Veling
světla: František Fabián
vizuál: Michaela Klakurková
V představení se dozvíte, co vás může potkat na zdánlivě nekonfliktní návštěvě manželského páru, který už ledaco zažil. Prezentace jich samých coby idylického páru na úrovni se zvrtává do sledu absurdních manipulací, vzájemných provokací a výčitek vztahujících se ke společné minulosti. Pocit trapnosti z pohledu do intimity tohoto manželství vede k otázce, zda toto, i přes jistou zvrácenost, není ta pravá láska.
Dvojice Třešňáková - Bárta v roce 2010 v holandském Amsterodamu nazkoušela představení „Tak přesně o ráji to není“. Po holandské premiéře následovala česká v rámci festivalu 4+4 dny v pohybu v Praze. Představení se hrálo a stále hraje na řadě mezinárodních festivalů (Opava, Kolín, Budapešť). „Tak přesně o ráji to není“ je založené
na příběhu Adama a Evy a diváka provokuje k vlastní aktivitě.
I tentokrát volí hlavní tvůrci nekonvenční cestu, což konkrétně znamená neliterární přístup ke slovu a neestetický přístup k pohybu
a tělu samotnému. K režijní a scénické spolupráci byla opět pozvána Milou Veling (Silo Theater) z holandského Amsterodamu.
Dvojice Třešňáková - Bárta v roce 2010 v holandském Amsterodamu nazkoušela představení „Tak přesně o ráji to není“. Po holandské premiéře následovala česká v rámci festivalu 4+4 dny v pohybu v Praze. Představení se hrálo a stále hraje na řadě mezinárodních festivalů (Opava, Kolín, Budapešť). „Tak přesně o ráji to není“ je založené
na příběhu Adama a Evy a diváka provokuje k vlastní aktivitě.
I tentokrát volí hlavní tvůrci nekonvenční cestu, což konkrétně znamená neliterární přístup ke slovu a neestetický přístup k pohybu
a tělu samotnému. K režijní a scénické spolupráci byla opět pozvána Milou Veling (Silo Theater) z holandského Amsterodamu.
Podpora:
hlavní město Praha, Velvyslanectví Nizozemského království, VARP – Visegrad Fund, Nová síť, Motus - produkce divadla Alfred ve dvoře, MeetFactory
Poděkování:
Vlasta Třešňák, Družina, Crewcollective, Stary Browart- Poznan. Přátelé a rodiny a všichni, koho jsme potkali na cestě…
hlavní město Praha, Velvyslanectví Nizozemského království, VARP – Visegrad Fund, Nová síť, Motus - produkce divadla Alfred ve dvoře, MeetFactory
Poděkování:
Vlasta Třešňák, Družina, Crewcollective, Stary Browart- Poznan. Přátelé a rodiny a všichni, koho jsme potkali na cestě…