ZKAŽENÉ DÍTĚ DONG PRODÁVÁ SVOU MATKU (NOVÁ PRÁCE)
Olga Ryabets & Elephant Band
délka představení: 60 min
Fraška s prvky bytového divadla
adaptace: Olga Ryabets, Ján Polák
hrají: Žurakowská Ewa, Kryštof Krása
loutky: Olga Ryabets, Zdeněk Hlaváček
produkce: Olga Ryabets
překlad: Olga Ryabets, Ján Polák
režie: Olga Ryabets
hrají: Žurakowská Ewa, Kryštof Krása
loutky: Olga Ryabets, Zdeněk Hlaváček
produkce: Olga Ryabets
překlad: Olga Ryabets, Ján Polák
režie: Olga Ryabets
Půjdu domů a řeknu tý starý ženský, co mně porodila, že její starej chlap umřel, když byla pryč. Donutim ji znovu se vdát a prodám ji za třicet, nebo padesát taelů stříbra, abych zaplatil dluhy z hazardu. Není to skvělej nápad?
(Dong, čínské dítě)
Adaptace čínské stínohry, aneb svérázná variace na Hamleta vzhůru nohama, je prvním krokem kolektivu Elephant band ve zkoumání divadelnosti v osobním prostoru. Večer v Malém sále bude mít podobu bytového večírku s loutkovým představením a bude mít každý večer speciálního hosta.
(Dong, čínské dítě)
Adaptace čínské stínohry, aneb svérázná variace na Hamleta vzhůru nohama, je prvním krokem kolektivu Elephant band ve zkoumání divadelnosti v osobním prostoru. Večer v Malém sále bude mít podobu bytového večírku s loutkovým představením a bude mít každý večer speciálního hosta.
Olga Ryabets (režie) je mladá ukrajinsko-kanadská režisérka a malířka, která žila v Torontu, Los Angeles, Bělehradě a v Kievě. Olga vystudovala drama v Torontu a v současné době studuje režii na katedře alternativního a loutkového divadla pražské DAMU. Tématem, kterému se dlouhodobě věnuje je fenomén bytového divadla a divadelnosti v nedivadelním prostoru.
Původní text: Fan Pen Li Chen, na motivy tradiční čínské pohádky
Scéna: dílna DAMU
Technická podpora: Motus
Představení podpořili: DILIA, DAMU a Motus.
Speciální poděkování: Josefu Kroftovi, Karlu Makonjovi, Nori Sawa, Bojanovi Sekickému.
Původní text: Fan Pen Li Chen, na motivy tradiční čínské pohádky
Scéna: dílna DAMU
Technická podpora: Motus
Představení podpořili: DILIA, DAMU a Motus.
Speciální poděkování: Josefu Kroftovi, Karlu Makonjovi, Nori Sawa, Bojanovi Sekickému.