TRAINS – There is a Train Station in my Head
délka představení: 50 min
industriální haiku
jazykově bezbariérové
HANDA GOTE research & development
produkce: Jedefrau.org
připravili: Tomáš Procházka, Robert Smolík, Roman Mikeš, Tomáš Choura, Leoš Kropáček, Martin Búřil, Jakub Hybler
produkce: Jedefrau.org
připravili: Tomáš Procházka, Robert Smolík, Roman Mikeš, Tomáš Choura, Leoš Kropáček, Martin Búřil, Jakub Hybler
Koncert pro zvuky vlaku, železné bicí nástroje, projektované fotografie nasbírané na nádražích a kolem nich a pár postávajících performerů. Skřípavý hlas starého, mastného a nemoderního světa.
Prvotní inspirace se odvíjí od skřípavých zvuků brzd a nápisů na rezavých vagónech. Atmosféra jiného času otištěná ve starých venkovských nádražích a rozpadajícím se rezavém šrotu se v projektu Trains přetavila do abstraktního industriálního obrazu.
Česká dráha je jako velké těžké zvíře, které jde stále kupředu za cílem, který si vytyčilo před mnoha a mnoha lety. Nyní se sice mění nebo začíná měnit v moderní dopravní prostředek, jak ho známe ze zemí našich sousedů. Nás ale zajímaly právě ony relikty minulosti, stále přežívající do dnešní doby.
HANDA GOTE research & development je konceptuální postdramatické divadlo, střídající ve svém instrumentáři zvukové instalace, pohybové a taneční divadlo, živou hudbu, výtvarné divadlo a technologie. Jejich tvorba je ovlivněna minimalismem, východní filozofií a hnutím DO IT YOURSELF. Mísí v sobě české kutilství, recyklaci objektů a technologií i inspirací japonskou estetikou. Inspirace tvůrců se často naléza za hranicemi divadla a vede až do světa vědy a techniky. Skupinu založili v roce 2005 Tomáš Procházka, Veronika Švábová, Robert Smolík a Jakub Hybler. Handa Gote je japonský výraz pro pájku.
HANDA GOTE dosud realizovala dvě volné trilogie Body & Technology – Noise (2005), Red Green Blue (2005), Silence (2006) a Paměť – Computer Muzic (2005), Ekran (2006), Trains (2007). Dále uvedla představení Emily (2008) a nejnovější projekt Houby (2008).
handagote.com , myspace.com/handagote , www.jedefrau.org
Prvotní inspirace se odvíjí od skřípavých zvuků brzd a nápisů na rezavých vagónech. Atmosféra jiného času otištěná ve starých venkovských nádražích a rozpadajícím se rezavém šrotu se v projektu Trains přetavila do abstraktního industriálního obrazu.
Česká dráha je jako velké těžké zvíře, které jde stále kupředu za cílem, který si vytyčilo před mnoha a mnoha lety. Nyní se sice mění nebo začíná měnit v moderní dopravní prostředek, jak ho známe ze zemí našich sousedů. Nás ale zajímaly právě ony relikty minulosti, stále přežívající do dnešní doby.
HANDA GOTE research & development je konceptuální postdramatické divadlo, střídající ve svém instrumentáři zvukové instalace, pohybové a taneční divadlo, živou hudbu, výtvarné divadlo a technologie. Jejich tvorba je ovlivněna minimalismem, východní filozofií a hnutím DO IT YOURSELF. Mísí v sobě české kutilství, recyklaci objektů a technologií i inspirací japonskou estetikou. Inspirace tvůrců se často naléza za hranicemi divadla a vede až do světa vědy a techniky. Skupinu založili v roce 2005 Tomáš Procházka, Veronika Švábová, Robert Smolík a Jakub Hybler. Handa Gote je japonský výraz pro pájku.
HANDA GOTE dosud realizovala dvě volné trilogie Body & Technology – Noise (2005), Red Green Blue (2005), Silence (2006) a Paměť – Computer Muzic (2005), Ekran (2006), Trains (2007). Dále uvedla představení Emily (2008) a nejnovější projekt Houby (2008).
handagote.com , myspace.com/handagote , www.jedefrau.org
podpořili: hlavní město Praha, Ministerstvo kultury ČR a Motus, o. s. – produkce divadla ALFRED VE DVOŘE
za přispění: Nová síť a Štúdio 12 v Bratislavě v rámci projektu Taking the Second Breath for Live Art in Visegrad (Visegradský fond), Čtyri dny o.s., Truc sphérique o.s. v rámci projektu Four Cities in Motion (Visegrádský fond)
Představení je součástí projektu Nová síť 2008.
za přispění: Nová síť a Štúdio 12 v Bratislavě v rámci projektu Taking the Second Breath for Live Art in Visegrad (Visegradský fond), Čtyri dny o.s., Truc sphérique o.s. v rámci projektu Four Cities in Motion (Visegrádský fond)
Představení je součástí projektu Nová síť 2008.