MARGARETHA VYPRAVUJE
Bára Látalová a kolektiv
délka představení: 50 min
Contemporary DecaDance
coaching: Dominique Boivin, Gabriele Wittmann
dramaturgická spolupráce: Benjamin Tuček
choreografie: Barbora Látalová
interpretace: Barbora Látalová
koncept: Barbora Látalová
light design: Jan Beneš
produkce: Eva Papánková Vlachová
realizace: Michaela Huffsteter, Nikola Semotánová, Barbora Látalová
střih: Šárka Sklenářová, Petra Vladyková
technická podpora: Matěj Beneš
video: Michaela Huffsteter, Nikola Semotánová
výtvarná spolupráce: Michaela Huffsteter, Nikola Semotánová
dramaturgická spolupráce: Benjamin Tuček
choreografie: Barbora Látalová
interpretace: Barbora Látalová
koncept: Barbora Látalová
light design: Jan Beneš
produkce: Eva Papánková Vlachová
realizace: Michaela Huffsteter, Nikola Semotánová, Barbora Látalová
střih: Šárka Sklenářová, Petra Vladyková
technická podpora: Matěj Beneš
video: Michaela Huffsteter, Nikola Semotánová
výtvarná spolupráce: Michaela Huffsteter, Nikola Semotánová
PŘEDSTAVENÍ JE Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ ZRUŠENO!
“...Opěvovatelkou idyl venkovských už se nestanu...Zde stojí vážná a chladná postava
života, nedovoluje hry, nedovoluje snů - opravdová, neúprosná, důsledná...”
( I.G. Deník duše, 1885)
Taneční sólo velmi volně inspirované poezií a životem české básnířky Irmy Geisslové.
Proměny jedné ženy za použití němého slova, tanečního hlasu a videografologie, zastavení se a hledání spojitostí ženy v přelomech různých staletí.
Jednou mi někdo řekl, že žiju v minulém století. Tak jsem si řekla, že nebudu ironická a dovolím si se tam podívat. Abych toho ale byla schopná, musela jsem se naučit zastavit se. A k tomu mi pomohly mimo jiné básně Irmy Geisslové. Zastavení se a uvědomění si sebe sama, alespoň na pár vteřin, historická zkratka, pocit, zážitek z nahlédnutí do minulosti, kterou jsem možná i zažila a která pravděpodobně ovlivňuje i mou současnost. (Bára Látalová)
“...Opěvovatelkou idyl venkovských už se nestanu...Zde stojí vážná a chladná postava
života, nedovoluje hry, nedovoluje snů - opravdová, neúprosná, důsledná...”
( I.G. Deník duše, 1885)
Taneční sólo velmi volně inspirované poezií a životem české básnířky Irmy Geisslové.
Proměny jedné ženy za použití němého slova, tanečního hlasu a videografologie, zastavení se a hledání spojitostí ženy v přelomech různých staletí.
Jednou mi někdo řekl, že žiju v minulém století. Tak jsem si řekla, že nebudu ironická a dovolím si se tam podívat. Abych toho ale byla schopná, musela jsem se naučit zastavit se. A k tomu mi pomohly mimo jiné básně Irmy Geisslové. Zastavení se a uvědomění si sebe sama, alespoň na pár vteřin, historická zkratka, pocit, zážitek z nahlédnutí do minulosti, kterou jsem možná i zažila a která pravděpodobně ovlivňuje i mou současnost. (Bára Látalová)
Bára Látalová
Studovala tanec na konzervatoři Duncan Centre v Praze. Od roku 2003 je členkou mezinárodního divadelního souboru Nie. Mimo interpretaci a choreografie se věnuje také pedagogické činnosti a vyučuje tanec. V rámci projektu Tanec školám vytvořila taneční představení pro děti Fg = G[(m1 m2)/r2]. V letech 2005 -2007 vyučovala pohyb pro herce na Vysoké škole HINT v Norsku. Pravidelně se účastní tréninků a projektů Setkávání současného tance SE.S.TA.
Michaela Daniel Huffsteter
Po studiu na výtvarné škole Václava Hollara a Center for Electronic Art absolvovala roční stáž na AVU v Ateliéru nových médií a scénografie na katedře Alternativního a loutkového divadla DAMU. Věnuje se volné divadelní a kostýmní tvorbě a grafickému designu. Zakladatelka volného sdružení Kolouchův sen, nezávislého seskupení umělkyň, jehož jádro tvoří Michaela Huffsteter a Hana Poislová. Zabývají se průzkumem nekonvenčních možností tvorby a prezentace oděvů a doplňků. Vystoupení jsou často koncipována jako site specific - využívají a přizpůsobují se ojedinělým atmosférám neobvyklých prostorů.
Nikola Semotánová
vystudovala pražskou VŠUP, ateliér kov a šperk. Šperkem a designem se stále zabývá, působí ale hlavně jako konceptuální umělkyně. Vystavuje v Čechách, Anglii, Itálii, Německu, Austrálii. Představila se i na několika společných výstavách v prostoru Školská 28, v zámeckém mlýně v Jindřichově Hradci aj. Od roku 2008 se aktivně účastní vystoupení skupiny Kolouchův sen.
V roce 2010 vystavovala s úspěchem v Londýně (výstava Mind the gap; Crypt gallery a výstava The Stones of Menace; Brutalist church St Paul Bow Common).
Představení podpořili: Ministerstvo kultury ČR, Download & Update, Cooltur Ostrava, SE.S.TA, Motus – produkce divadla Alfred ve dvoře a Institut Intermédií.
Speciální poděkování: Apolena Novotná, Ondřej Ježek, Lenka Kolihová-Havlíková, Knihovna Václava Čtvrtka v Jičíně a Jiří Jiráček.
Studovala tanec na konzervatoři Duncan Centre v Praze. Od roku 2003 je členkou mezinárodního divadelního souboru Nie. Mimo interpretaci a choreografie se věnuje také pedagogické činnosti a vyučuje tanec. V rámci projektu Tanec školám vytvořila taneční představení pro děti Fg = G[(m1 m2)/r2]. V letech 2005 -2007 vyučovala pohyb pro herce na Vysoké škole HINT v Norsku. Pravidelně se účastní tréninků a projektů Setkávání současného tance SE.S.TA.
Michaela Daniel Huffsteter
Po studiu na výtvarné škole Václava Hollara a Center for Electronic Art absolvovala roční stáž na AVU v Ateliéru nových médií a scénografie na katedře Alternativního a loutkového divadla DAMU. Věnuje se volné divadelní a kostýmní tvorbě a grafickému designu. Zakladatelka volného sdružení Kolouchův sen, nezávislého seskupení umělkyň, jehož jádro tvoří Michaela Huffsteter a Hana Poislová. Zabývají se průzkumem nekonvenčních možností tvorby a prezentace oděvů a doplňků. Vystoupení jsou často koncipována jako site specific - využívají a přizpůsobují se ojedinělým atmosférám neobvyklých prostorů.
Nikola Semotánová
vystudovala pražskou VŠUP, ateliér kov a šperk. Šperkem a designem se stále zabývá, působí ale hlavně jako konceptuální umělkyně. Vystavuje v Čechách, Anglii, Itálii, Německu, Austrálii. Představila se i na několika společných výstavách v prostoru Školská 28, v zámeckém mlýně v Jindřichově Hradci aj. Od roku 2008 se aktivně účastní vystoupení skupiny Kolouchův sen.
V roce 2010 vystavovala s úspěchem v Londýně (výstava Mind the gap; Crypt gallery a výstava The Stones of Menace; Brutalist church St Paul Bow Common).
Představení podpořili: Ministerstvo kultury ČR, Download & Update, Cooltur Ostrava, SE.S.TA, Motus – produkce divadla Alfred ve dvoře a Institut Intermédií.
Speciální poděkování: Apolena Novotná, Ondřej Ježek, Lenka Kolihová-Havlíková, Knihovna Václava Čtvrtka v Jičíně a Jiří Jiráček.